1. Ce inseamna ca un produs e „Disponibil pentru precomanda” sau ca „Poate fi comandat in asteptare”?

Raspunsul il gasiti mai jos, la intrebarea 6. In cat timp primesc produsele comandate de pe acest site?

2. Pentru a cumpara trebuie sa-mi fac cont pe acest site?

NU. Insa este recomandat sa va creati un cont pentru a va tine evidenta tuturor comenzilor si a putea urmari in ce stadiu se afla fiecare (preluata, livrata etc). Va puteti crea contul inainte de a comanda, accesand sectiunea „Contul meu” , sau la finalizarea comenzii, bifand optiunea „Creați un cont?” atunci cand introduceti detaliile de facturare din sectiunea „Comanda” . Nu in ultimul rand, detinerea unui cont va permite sa postati recenzii la produsele vandute pe acest site.

3. Pot primi factura pe firma pentru produsele cumparate de pe acest site?

Bineinteles. Tot ce aveti de facut este ca la plasarea comenzii sa completati campul „Nume companie”, iar la rubrica „Note comanda” sa treceti adresa sediului social, numarul de la Registrul Comertului si CIF ale firmei pentru care doriti factura.

4. Cum platesc?

Momentan singura metoda de plata disponibila direct prin comanda pe site este ramburs, adica in numerar catre curierul care va livreaza coletul sigilat la adresa specificata de dvs. Daca doriti sa platiti prin virament bancar sau depunere numerar in contul nostru, plasati comanda pe site si apoi contactati-ne la tel. 0744350554. In viitor intentionam sa introducem si plata cu cardul.

Pentru comenzile cu livrare in strainatate, plata se face in avans, prin virament bancar in contul nostru de RON. Va rugam sa ne contactati pentru detalii.

5. Ce fac daca nu am primit mail-ul de confirmare a comenzii?

Verificati in folderele Bulk/Spam/Junk. Daca nu gasiti nici acolo, va rugam sa ne contactati la telefon 0744350554 pentru a va confirma preluarea comenzii dvs.

6. In cat timp primesc produsele comandate de pe acest site?

Produsele aflate in stocul nostru au afisate mesajul „In stoc” si ajung oriunde in Romania in maxim 3 zile lucratoare de la preluarea comenzii. Produsele vandute numai pe baza de precomanda de la furnizorii nostri interni au afisate mesajul „În stoc (poate fi comandat în așteptare)” si va sunt expediate in maxim 15 zile de la plasarea precomenzii pe site-ul nostru. Produsele vandute numai pe baza de precomanda de la furnizorii nostri externi au afisate mesajul „Disponibil pentru precomandă” si sunt expediate catre client in maxim 30 de zile de la plasarea precomenzii pe site-ul nostru.

Comenzile cu livrarea in strainatate ajung la clienti in perioade de timp mai lungi, ce pot varia in functie de mai multi factori (distanta, curier, etc.)

7. Ce fac daca nu imi place produsul livrat?

Daca dupa deschiderea coletului nu sunteti 100% satisfacut de ceea ce ati gasit inauntru, aveti la dispozitie 24 de ore pentru a ne solicita in scris si telefonic preschimbarea acestuia cu un produs similar de pe site-ul nostru, platind sau primind inapoi eventuala diferenta de pret. Expedierea produsului pe care doriti sa-l schimbati se va face pe cheltuiala dvs, iar transportul noului produs ales va costa exact cat transportul primului produs comandat.

Doar daca sunteti client persoana fizica si doriti sa restituiti produsul in starea in care l-ati primit pentru a va rambursa pretul acestuia, aveti la dispozitie, conform legii, 14 zile din momentul primirii coletului in care ne puteti solicita acest lucru, fara a fi obligati sa ne furnizati niciun motiv. In acest caz va rugam sa ne trimiteti acest formular completat (copy/paste). Costul trimiterii produsului inapoi va fi suportat de dvs, iar contravaloarea produsului returnat o veti primi in termen de 14 zile de la primirea de catre noi a formularului completat (cu conditia ca in acest termen sa ne expediati si produsul pe care nu-l mai doriti).

8. La preturile afisate pe site se mai adauga si alte costuri (de ex. transport)?

Asa cum este afisat pe site, toate preturile produselor contin TVA, iar costul pentru transportul coletului pana la adresa aleasa de dvs. este afisat separat la calculul pretului final, in functie de tara, judet si codul postal introdus, astfel ca veti fi pe deplin informat de pretul total pe care il aveti de plata inainte de plasarea comenzii.

9. Pot primi produsele la o alta adresa decat cea care doresc sa fie trecuta pe factura?

Desigur. La finalizarea comenzii apare optiunea „Livrezi la o alta adresa?” care va permite sa o bifati si apoi sa completati datele pentru adresa de livrare a produselor comandate. De asemenea, implicit va mai aparea si campul „Note comanda” in care optional puteti trece indicatii pentru livrarea cat mai exacta (de ex. ore intre care se afla cineva acasa, etc).

10. Pot cumpara produse en gros de pe acest site?

Desigur, daca aveti o firma si sunteti interesat sa achizitionati o cantitate mai mare din produsele noastre, va putem oferi preturi cu discount. Magazinul „Huse Laptop” este importator direct in Romania al unor firme de renume in domeniul accesoriilor, precum Speck, Beyzacases, Osomount sau Pawtec.

11. Locuiesc in strainatate. Pot comanda si de aici produsele de pe acest site?

Da, cu exceptia produselor marca Speck. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati folosind una din modalitatile prezentate in pagina ” Contact ” .